Tuesday, 1 October 2013

လွည္းကူး မွ တံတားအထူးအဖြဲ႕ (၁၃)

တံတားအထူးအဖြဲ႕ (၁၃) ၿဖစ္ေပၚလာပံု
တံတား အထူးအဖြဲ႕(၁၃) ျဖစ္ေပၚလာမည့္ အဖြဲ႕အစည္းအား မူလစတင္ဖြဲ႕စည္းစဥ္က ရန္ကုန္-မႏၱေလး အျမန္လမ္း ေဖာက္လုပ္ေရး
စီမံကိန္းအားေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာန ၀န္ႀကီးဗိုလ္ခ်ဳပ္လွထြန္း လက္ထက္၌ တံတားအဖြဲ႕အား တိုင္းေဆာက္လုပ္ေရးအဖြဲ႕(၉)ႏွင့္
လမ္းေဆာက္လုပ္ေရးအ ဖြဲ႕အား တိုင္းေဆာက္လုပ္ေရး အဖြဲ႕(၁၀)ဟု အမည္သတ္မွတ္ေပးၿပီး လွည္းကူးၿမိဳ႕၌ အေျခစိုက္ဖြဲ႕စည္း
ေဆာင္ရြက္ေစခဲ႕ပါသည္။ ေနာက္ပိုင္းတြင္ တံတားအဖြဲ႕အား တိုင္းေဆာက္လုပ္ေရးအဖြဲ႕(၁၃)အျဖစ္ ေျပာင္းလဲဖြဲ႕စည္းေဆာင္ရြက္
ေစခဲ႕ပါသည္။

တိုင္းေဆာက္လုပ္ေရးအဖြဲ႕(၁၃)အျဖစ္ စတင္ေဆာင္ရြက္စဥ္က လွည္းကူး-အေျခစိုက္ပင္မရံုး၊ ကညင္ ေခ်ာင္းစခန္းရံုး၊မင္းကုန္း
အေျခ စိုက္ စခန္းရံုး မ်ားျဖင့္ ရန္ကုန္-မႏၱေလးအျမန္လမ္းေပၚရွိ လုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္စဥ္ကာလတြင္ မင္းကုန္းစခန္းေနရာအား
သမ၀ါယမ ၀န္ႀကီးဌာနမွ သမ၀ါယမ သင္တန္းေက်ာင္း ဖြင့္လွစ္ရန္ေနရာေရြးခ်ယ္ခဲ႕၍ မင္းကုန္းစခန္းအား ေနာက္တန္းဌာနခ်ဳပ္
လွည္းကူးသို႕ျပန္လည္ပူးေပါင္းဖြဲ႕ စည္းခဲ႔ပါသည္။ 
တည္ေနရာ
လက္ရွိ တံတားအထူးအဖြဲ႕(၁၃)သည္ မူလက တိုင္းေဆာက္လုပ္ေရးအဖြဲ႕(၁၃) လွည္းကူးအေျခစိုက္ျဖင့္ ၁၉၇၈ ခုႏွစ္ခန္႕မွ စတင္
ဖြဲ႕စည္း တည္ေထာင္ခဲ့ရာ ရံုးစိုက္တည္ေနရာမွာ ရန္ကုန္-ပဲခူးလမ္း၊ ေထာက္ႀကံ႕မွ ၇မိုင္၊ ၃ဖာလံုအကြာရွိ လွည္းကူး-ေဖာင္ႀကီးလမ္း၊
လွည္းကူးတာဆံုမွ ေဖာင္ႀကီး သို႕သြားရာကားလမ္းမႀကီး မိုင္တိုင္အမွတ္-(၀/၄)အကြာ၌ တည္ရွိပါသည္။
တံတားအထူးအဖြဲ႕(၁၃)မွ ေဆာင္ရြက္ေသာတံတားမ်ား
တံတားအထူးအဖြဲ႕(၁၃)မွ ေဆာင္ရြက္ေသာ ၿပင္ဆင္ထိန္းသိမ္းၿခင္း တံတားမ်ား

Ref:http://bridgeunit13.com/

No comments: