mgnaychi banner
- မူလစာမ်က္ႏွာ
- လွည္းကူးမွဳ႕ခင္း
- လွည္းကူးဘာသာေရး
- လွည္းကူးပညာေရး
- လွည္းကူးလူမွဳ႕ေရး
- လွည္းကူးက်န္းမာေရး
- လွည္းကူးႏိုင္ငံေရး
- ကဗ်ာ
- ကရုဏာရွင္အသင္း
- ဓမၼပူဇာမဂၤလာအသင္း
- လွည္းကူးသမိုင္းအဖြဲ႕
- လွည္းကူးစီးပြားေရး
- လွည္းကူးအေရးေပၚဖုန္းနံပါတ္မ်ား
- လွည္းကူးေၾကျငာခ်က္မ်ား
- ျပည္တြင္းမွတ္စု
- ျပည္ပမွတ္စု
- ဆက္သြယ္ရန္
- ကိုယ္တိုင္ေရးမွတ္စု
- စာအုပ္စာေပ
- ခံစားနားဆင္ၾကမယ္
Wednesday, 25 June 2014
လွည္းကူးမွ သမီးကေလး၏ ေနာက္ဆံုး အေျခအေန
ေက်ာက္ခတ္ေက်းရြာေရာက္ သမီးကေလးေက်းရြာသားမ်ား၏ ကေလးငယ္မ်ားအား လက္ရွိေနထိုင္ေနေသာ ေက်ာက္ခတ္ေက်းရြာတြင္ ပညာသင္ယူရန္စီစဥ္လ်က္ရွိျပီး အဆိုပါေက်ာင္းကို ပညာေရး၀န္ႀကီးဌာနမွ မူလတန္းလြန္ေက်ာင္းအျဖစ္ ဆ႒မတန္းအထိ သင္ၾကားခြင့္ျပဳထားေၾကာင္း သိရသည္။
သမီးကေလးေက်းရြာမွ ေရာက္ရွိလာေသာမိသားစုမ်ားမွ အလယ္တန္းအဆင့္ပညာေရးကိုလိုလားသည့္ ကေလးငယ္မ်ားအား ျမ၀တီၿမိဳ႕သို႔ တက္ေရာက္ပညာသင္ယူႏိုင္ရန္ ကနဦးအစီအစဥ္အရ ျပင္ဆင္ထားေသာ္လည္း ယခုအခါ ေက်ာက္ခတ္ေက်းရြာ၌သာ ပညာဆက္လက္သင္ယူမည္ျဖစ္သည္။
"အစေတာ့ အလယ္တန္းအဆင့္၊ အထက္တန္းအဆင့္ ေက်ာင္းသားေတြပါခဲ့ရင္ ျမ၀တီၿမိဳ႕နယ္စပ္ ပန္းအခမဲ့ပညာေရးသင္တန္းေက်ာင္းမွာ ေနဖို႔စီစဥ္ၿပီး ေက်ာင္းတက္ရန္အစီအစဥ္ရွိပါတယ္။ ခုေတာ့ ကေလးေတြရဲ႕အတန္းပညာအရ ရြာေက်ာင္းမွာပဲ စီစဥ္ထားပါတယ္" ဟု ကရင္အမ်ဳိးသားတပ္မေတာ္ ဒီေကဘီေအမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။ အဆိုပါေက်ာက္ခတ္ေက်းရြာ အေျခခံပညာမူလတန္းေက်ာင္းအား ပညာေရး၀န္ႀကီးဌာန၏ပံ့ပိုးမႈ၊ ဒီေကဘီေအတပ္ဖြဲ႕၏ ၀ိုင္း၀န္းလုပ္ေဆာင္ခဲ့မႈေၾကာင့္ ယခုႏွစ္တြင္ ေဒသတြင္းကေလးငယ္မ်ား ပညာသင္ၾကားႏိုင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္တိုင္း လွည္းကူးၿမိဳ႕နယ္ သမီးကေလး၊ အုတ္ဖုိ၊ အင္းမတီး၊ လတ္က်ဳိက္၊ ထီးပနာ၊ ေတာင္လုံးေျမာင္၊ ေထာ္ကာလီ စသည့္ရြာမ်ားမွ က်ဴးေက်ာ္အျဖစ္ ဖ်က္ဆီးခံခဲ့ရၿပီး ေျမမဲ့ယာမဲ့ အိမ္မဲ့ဘ၀ကိုေရာက္ခဲ့ရသူ ၁၉၂ ဦး၊ မိသားစု ၇၈ ခုအနက္ မိသားစုအားေခၚမရသျဖင့္ ပဲခူးတိုင္းသို႔ျပန္သြားသည့္ သံုးဦး၊ ဇြန္လဆန္းကျပန္သြားသည့္ မိသားစုေလးစုရွိၿပီး ယခုအခါေက်ာင္းေနအရြယ္ ၄၀ ခန္႔အား ပညာသင္ယူႏိုင္ရန္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
DKBA မွသြားေရာက္ေခၚေဆာင္ခဲ့ေသာ ဖယ္ရွားခံ သမီးကေလးေက်းရြာသားမ်ားသည္ ဧၿပီ ၅ ရက္က ေက်ာက္ခတ္ေက်းရြာသို႔ေရာက္ရွိခဲ့ျပီး ေနရာထိုင္ခင္းအတြက္ ေနအိမ္ေဆာက္လုပ္ျပီးစီးကာ ေဒသတြင္း စိုက္ပ်ဳိးေရးလုပ္ငန္းမ်ားတြင္ ၀င္ေရာက္လုပ္ကိုင္လ်က္ရွိသည္။
Ref: Eleven
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment