Thursday, 4 April 2013

ဇရပ္ ဂ်ပုိး / နာေရးကူညီမႈ အသင္း(ရန္ကုန္)

၁ဝ.၃.၂ဝ၁၃ ရက္ေန႔ ည (၈းဝဝ) နာရီအခ်ိန္တြင္ နာေရးကူညီမႈ အသင္း(ရန္ကုန္)၌ (၁၂) ႀကိမ္ေျမာက္ စာေပေဟာေျပာပြဲ က်င္းပျပဳလုပ္ခဲ့ရာ “ဇရပ္ ဂ်ပိုး” ေခါင္းစဥ္ျဖင့္ စာေရးဆရာ ဦးဘုန္း(ဓာတု)မွ နာေရးကူညီမႈ
အသင္း(ရန္ကုန္)၏ “သုခ” ခန္းမေဆာင္တြင္ ေဟာေျပာေပးခဲ့သည္။ စာေပေဟာေျပာပြဲ အခမ္းအနားသို႔ ဆရာေတာ္မ်ား၊ နာေရးကူညီမႈအသင္း(ရန္ကုန္) အတြင္းေရးမွဴး ေဒၚျမင့္ျမင့္ခင္ေဖ (ခ) ေဒၚေ႐ႊဇီးကြက္၊ အသင္းသူ/သားမ်ား၊ ဝန္ထမ္းမ်ား၊ သုခအလင္းပညာဒါနတြင္ ပညာ သင္ၾကားေနၾကေသာ ေက်ာင္းသူ/သားမ်ားႏွင့္ စာေပခ်စ္ျမတ္ႏိုးသူ ပရိသတ္မ်ား တက္ေရာက္ခဲ့ၾကသည္။

 ဆရာ ဦးဘုန္း(ဓါတု)မွ လူအမ်ားသည္ မဂၤလာႏွင့္ အမဂၤလာအား ခြဲျခားမသိပံု၊ မိမိႀကံဳေတြ႔ခဲ့ရေသာ အယူသီး မႈမ်ား၊ ႏိုင္ငံျခား သခ်ိဳင္း(သုႆန္)ႏွင့္ ျမန္မာျပည္မွ သခ်ိဳင္း(သုႆန္)ကြာျခားပံု၊ နတ္ျပည္တြင္ ပရဟိတလုပ္၍ မရ ေၾကာင္း၊ နတ္ျပည္တြင္ အသုဘကူညီမႈအသင္း (နာေရးကူညီမႈအသင္း)ႏွင့္ ေသြးလွဴ႐ွင္အသင္းမ်ား မ႐ိွေၾကာင္း၊ လူ႔ျပည္ေရာက္တုန္း အမ်ား အက်ိဳး၊ ေလာကေကာင္းက်ိဳး သယ္ပိုးခြင့္ရတာျဖစ္ေၾကာင္း ထို႔ေၾကာင့္ လူျဖစ္ရသည္ကို ပိုၿပီးတန္းဖိုးထားေၾကာင္း၊ ေလာကတြင္ ပရဟိတသမားနည္းၿပီး အတၱသမားေတြ မ်ားလာသျဖင့္ တိုင္းျပည္ဖြ႔ံၿဖိဳးမႈ ေနာက္က်ရေၾကာင္း စသျဖင့္ လူငယ္ေတြအတြက္ ဆံုးမစကား အားေပးစကား အစခ်ီ၍ ေျပာၾကားခဲ့ၿပီး “ဇရပ္ ဂ်ပိုး” ေခါင္းစဥ္ျဖင့္ စတင္ေဟာေျပာခဲ့ပါသည္။

ဦးဘုန္း(ဓါတု) သည္ နယ္သို႔ စာေပေဟာေျပာပြဲ သြားေရာက္စဥ္ အျပန္ခရီးတြင္ ေထာ္လာဂ်ီ ပ်က္သျဖင့္ ဇရပ္တြင္ ေခတၱနားေနစဥ္ ဇရပ္မွ ဂ်ပိုးကိုက္ သျဖင့္ အနားယူ၍ မရျဖစ္ေနခ်ိန္ ခရီးလမ္းေၾကာင္းတြင္ပါလာေသာ ဘုန္းဘုန္းတစ္ပါး၊ ခရီးသြားမ်ားႏွင့္ စကားစျမည္ေျပာရင္း ေထာ္လာဂ်ီ ျပန္အေကာင္းကို ေစာင့္စားခဲ့ၾကသည္။

ေထာ္လာဂ်ီအားေစာင့္ရင္း ဘုန္းဘုန္းျဖင့္ စကားေလွ်ာက္ရာ ဂ်ပိုးကိုက္သျဖင့္ ဇရပ္ ဂ်ပိုးအေၾကာင္း ေျပာမိၾကသည္။ ဇရပ္ ဂ်ပိုး၏ အက်င့္စ႐ိုက္မ်ားအား ေျပာၾကားရင္း ဇရပ္ ဂ်ပိုးသည္ အခြင့္အေရးသမားျဖစ္ေၾကာင္း၊ အခြင့္အေရး ရတုန္းရခိုက္ ေသြးစုပ္ခ်ိန္တြင္ ခရီးသြားလူငယ္မ်ားမွ ဂ်ပိုးအား သတ္၍ေသၾကသည္။၊ ဇရပ္ ဂ်ပိုးသည္ သနားဖို႔ ေကာင္းေၾကာင္း၊ ထို႔အတူ ေလာကမွ လူမ်ားသည္လည္း အခြင့္အေရးရတုန္း ကိုယ္က်ိဳး႐ွာတတ္ေသာ သူမ်ားသည္ ဇရပ္ ဂ်ပိုးမ်ားႏွင့္တူေၾကာင္း စသျဖင့္ ယွဥ္ကာ ယွဥ္ ကာ ေျပာၾကားခဲ့သည္။ 

ဆက္လက္ၿပီး ဦးဘုန္း(ဓာတု)မွ “ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း က်႐ံႈးတုန္းကဆိုရင္ အဲ့ဒီေခတ္ကသာ နာေရး ကူညီမႈအသင္း႐ိွလွ်င္ ကူညီရမွာေသခ်ာတယ္။ ၁၉၄၇ ဂ်ဴလိုင္လ (၁၉) ရက္ေန႔ ဗိုလ္ခ်ဳပ္က်တယ္။ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ရဲ႕ စ်ာပနက ၁၉၄၈ ဧၿပီလ (၁၁) ရက္ေန႔မွာက်င္းပတယ္။ မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး ေဟာခဲ့တဲ့တရား “ေ႐ွ႕စိတ္ကို ေနာက္စိတ္နဲ႔ၾကည့္” ဆိုတာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းက ေ႐ွ႕စိတ္ကို ေနာက္စိတ္နဲ႔ၾကည့္ခဲ့တယ္။ ဂ်ပန္ေတြက ေက်းဇူး႐ိွတယ္ ဒါေပမဲ့ ေ႐ွ႕စိတ္ကိုေနာက္စိတ္နဲ႔ ၾကည့္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ သံယံဇာတေတြကိုယူတဲ့ ဂ်ပန္ တိုင္းျပည္၏ အမ်ိဳးေကာင္းသမီးေတြကို ဖ်က္ဆီးတဲ့ဂ်ပန္ ဒါ့ေၾကာင့္ဗိုလ္ခ်ဳပ္ ေတာ္လွန္တယ္။

မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ ဘုရားႀကီးေဟာခဲ့တဲ့ ေနာက္တစ္ခုက “အေသမဦးခင္ ဉာဏ္ဦးေအာင္ႀကိဳးစား”။ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း အေသမဦးခင္ ဉာဏ္ဦးလို႔ က်ဳပ္တို႔ျမန္မာႏိုင္ငံ ဒီလိုေျမပံုမ်ိဳးျဖစ္တာ။ ကိုေက်ာ္သူႀကီးနဲ႔ကၽြန္ေတာ္ ေမြးႏွစ္တူတယ္ ကိုေက်ာ္သူက ၁၉၅၉။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ၁၉၅၉။ သူက ႏိုဝင္ဘာလ (၂) ရက္ေန႔။ ကၽြန္ေတာ္က ဒီဇင္ဘာလ (၆ )ရက္ေန႔ေမြးတာ။ ကိုေက်ာ္သူက ကၽြန္ေတာ့္ထက္ တစ္လနီးပါးေလာက္ႀကီးတယ္။ သူ႔အေၾကာင္းကို ကၽြန္ေတာ္ လြန္ခဲ့တဲ့ ၃,၄ႏွစ္ ကတည္းက သူ႔အေၾကာင္းကို ကၽြန္ေတာ္ေဟာေျပာပြဲေတြမွာ ေဟာေနတာ။

 ကိုေက်ာ္သူ ဉာဏ္ဦးတယ္။ ကိုေက်ာ္သူ လူ႔ဘဝမွာ ဘယ္ေလာက္ေနရမလဲ ကၽြန္ေတာ္မွန္းၾကည့္တယ္။ ကိုေက်ာ္သူ လူ႔ဘဝမွာ ရက္ေပါင္း တစ္ေသာင္းေလာက္ ေနရမယ္ဘဲထား။ ရက္ေပါင္း တစ္ေသာင္းဆိုတာ ေနာက္ထပ္ (၂၅) ႏွစ္ေနာ္။ ညေပါင္း တစ္ေသာင္း အိပ္ရဦးမယ္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ကိုေက်ာ္သူ ဘယ္အိမ္သြားအိပ္ အိပ္ရတယ္။ ရန္ကုန္မွာ အိမ္ တစ္ေသာင္း႐ိွတယ္။ ကိုေက်ာ္သူ အိပ္မယ္ဆိုရင္ လက္ခံမယ္ဆိုတဲ့ အိမ္ေတြခ်ည္းဘဲ။ တစ္ေန႔ကို အစားအစာ (၃) ႀကိမ္စားတယ္ဘဲထားဗ်ာ။ အစားအစာကို တစ္ေသာင္းနဲ႔ေျမႇာက္။ အနပ္ေပါင္း (သံုးေသာင္း)။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွာ အိမ္ေပါင္း (သံုးေသာင္း) မက႐ိွတယ္။ ကိုေက်ာ္သူအတြက္ အိမ္မလိုဘူး။ စားစရာ မီးဖိုေခ်ာင္မလိုဘူး။

ဘာေၾကာင့္ လည္းဆို အမ်ားအက်ိဳးလုပ္ျခင္းဟာ အိမ္တိုင္းအိမ္တိုင္းဟာ ကိုယ့္အိမ္ဘဲ။ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း ႐ိွလို႔ကေတာ့ျမန္မာ တစ္ျပည္လံုး သူ႔အိမ္ဗ်။ ဘုရား႐ွင္ ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီးမ်ား သက္႐ိွထင္႐ွား႐ိ္ွလို႔ကေတာ့ ဘယ္အိမ္ဝင္ၿပီး ဘုန္းေပးေပး၊ ဘယ္အိမ္ ဝင္ၿပီး သတင္းသံုးသံုး မ႐ွားပါဘူး။ ကိုယ္က်ိဳး႐ွာတဲ့သူကေတာ့ ဖြင့္သာမေျပာတာ စိတ္ထဲမွာေတာ့ ငါ့ကိုဘယ္သူကမွ ညအိပ္ခြင့္ေပးမွာ မဟုတ္ဘူး။ အတၱ ထူေထာင္သူေတြက အစားအစာလည္း မစားရဲဘူး၊ ထမင္းေတာင္ ေကၽြးမယ့္သူမ႐ိွဘူး။ သူတို႔ ဉာဏ္မဦးဘူး။ ကိုေက်ာ္သူ ဉာဏ္ဦးတယ္ဗ်။ အေသမဦးခင္ ဉာဏ္ဦးေအာင္လုပ္ၾက။ အေသမဦးခင္ ပရဟိတလုပ္ၾကလို႔ ေျပာခ်င္တယ္။” စေသာစကားမ်ားဟာ ဇရပ္ေပၚတြင္ ဘုန္းဘုန္းဘုရားႏွင့္ ဦးဘုန္း(ဓါတု) ဇရပ္ ဂ်ပိုးကိုက္ခံ၍ ေျပာေနၾကေသာ စကားမ်ားျဖစ္ပါသည္။ 

ထို႔ေနာက္ ဘုန္းဘုန္းဘုရားႏွင့္ ဦးဘုန္း စကားေျပာရင္း ဇရပ္ေပၚမွဆင္း စမ္းေခ်ာင္းဘက္သြားၿပီး မ်က္ႏွာ သစ္ခ်ိန္တြင္ ဘုန္းဘုန္းမွာ ဦးဘုန္းအား “ဇရပ္ေပၚက ဂ်ပိုးနဲ႔ စမ္းေခ်ာင္းေလးက ကြာလိုက္တာ ဂ်ပိုးကေတာ့ အခြင့္ရတုန္းကိုက္တယ္။ စမ္းေခ်ာင္းက သူ႔ေရကိုသူျပန္မေသာက္ဘူး။ သူ႔ေရက သူမ်ားေတြေသာက္ဖို႔ထားတာ။ သူ႔ေရေၾကာင့္ က်ီးငွက္ေတြ ေစာေစာစီးစီးေပ်ာ္ျမဴးၾကတယ္။
ျမစ္ေခ်ာင္းေဘးမွာ သစ္ပင္ေတြ႐ွင္သန္ၾကသလို။ ခင္ဗ်ားတို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အိပ္ေရးပ်က္တာေတြေပ်ာက္ၿပီး ၾကည္လင္ၾကရတယ္။ ေရေခ်ာင္းကေလးဟာ သူ႔ဘဝဟာ သူ႔အတြက္မဟုတ္ဘဲ သူမ်ားအတြက္ကို စီးဆင္းေပးေနတဲ့ ေရေခ်ာင္းကေလး။ တကာကိုဘုန္း… မင္းအိမ္မွာ ၾကြက္တစ္ေကာင္ေသတာနဲ႔ ေၾကာင္တစ္ေကာင္ေသတာ ဘယ္ဟာပိုဝမ္းနည္းလဲ။ ေၾကာင္ပါဘုရား။ ဘာလို႔လဲ ၾကြက္က လူကိုဒုကၡေပးၿပီး ေၾကာင္က အိမ္အလုပ္ကို တစ္ဖက္တစ္လမ္းက သူႏိုင္သေလာက္ လုပ္တဲ့အတြက္ ပိုၿပီး ဝမ္းနည္းတယ္ေနာ္။ အမ်ားအက်ိဳးေဆာင္႐ြက္တဲ့သူ ေသရင္ ဝမ္းနည္းၾကတယ္ေနာ္။ ကိုယ္က်ိဳး႐ွာတဲ့သူ ေသရင္ က်ဳပ္တို႔က ေပ်ာ္ၾကတယ္ကြ။ အပင္ခုတ္႐ွင္းရင္ေတာင္ စူးပင္ခ်င္းတူ စူးပုပ္႐ြက္ကိုေတာင္ က်ဳပ္တို႔မခုတ္ဘူး သူက အက်ိဳးျပဳတယ္ေလ။ လူလည္းအတူတူဘဲ အက်ိဳး႐ိွတဲ့သူ အက်ိဳးမဲ့တဲ့သူ။ ေလာကအက်ိဳးေဆာင္႐ြက္သူနဲ႔ ေလာက အက်ိဳးမေဆာင္႐ြက္သူ ယွဥ္ၾကည့္။ မတူဘူး။” ဟု ဘုန္းဘုန္းဘုရားမွ ဦးဘုန္း(ဓါတု)အား ဆံုးမစကားဆိုတယ္။

 အဲဒါနဲ႔ ေထာ္လာဂ်ီလည္းျပင္ၿပီးသျဖင့္ အျပန္တြင္ အေဝးေရာက္မွ ဇရပ္ကို လွမ္းအၾကည့္ ဇရပ္က ႐ိုး႐ိုး ဇရပ္မဟုတ္ဘူး သခ်ိဳင္းကုန္းကဇရပ္။ ေအာ္ … ဂ်ပိုးရယ္…က်က္သေရ ေတာ္ေတာ္တုန္းတာဘဲ ဇရပ္ ဂ်ပိုးေတာင္ သခ်ိဳင္းကုန္းကဇရပ္ ဂ်ပိုးဗ် ေတာ္ေတာ္နိမ့္က်တဲ့ ဂ်ပိုးဗ်။ ဇရပ္ ဂ်ပိုးေတြ ၾကည့္ရတာ အသုဘအေလာင္းထဲက ေသြးေတာင္စုပ္မဲ့သေဘာ႐ိွတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ေတြးၾကည့္တာပါ။ ထို႔ေနာက္ သခ်ိဳင္းကုန္းကိုၾကည္႔ၿပီး ဘုန္းဘုန္းဘုရားမွ “စားေသာက္ဖြယ္ရာမ်ား မည္မွ်ပင္ ျပည့္စံုေသာ သူျဖစ္ပါေစ ေသလြန္ခါနီး အၿပီးသတ္အခ်ိန္မွာ စားခ်င္ရာစားခြင့္မရဘဲ အဟာရျပတ္ၿပီး ေသဆံုးၾကရတယ္။

ဒီလိုဘဲ ခြန္အားဗလ မည္မွ်ပင္ ျပည့္စံုေသာသူျဖစ္ပါေစ ေသလြန္ခါနီး အၿပီးသတ္အခ်ိန္မွာ အင္အားကုန္ခမ္းအားျပတ္ၿပီး ေသၾကရတယ္။ မည္မွ်ပင္အမိန္႔ေပး ေစခိုင္းတဲ့သူျဖစ္ပါေစ ေသလြန္ခါနီး အၿပီးသတ္အခ်ိန္မွာ ကိုယ့္စကား ကိုယ္ေတာင္ ပီပီသသ မေျပာႏိုင္ေတာ့ဘဲ ကိုယ့္လွ်ာကိုေတာင္ ကိုယ့္လွ်ာကိုေတာင္ ကိုယ္မထိန္းႏိုင္ေတာ့ဘဲ ဝူး…ဝူး…ဝါး…ဝါး… နဲ႔ေျပာခ်င္ ရာေျပာခြင့္မရဘဲ ေသဆံုးၾကရတယ္။ အရာရာကို ေစစားႏိုင္တဲ့ ႐ွင္ဘုရင္တစ္ပါးပင္ျဖစ္ေစ ေသလြန္ခါနီး အၿပီး သတ္အခ်ိန္မွာ ကိုယ္ျပဳခဲ့တဲ့အမွားေတြအတြက္ ေနာင္တေတြ၊ သံေဝဂေတြနဲ႔ ငရဲျပည္ကို မ်က္ေစာင္းထိုးၿပီး ေသ တတ္ၾကရတယ္။” လို႔ ဘုန္းဘုန္းမွ ေျပာၾကားခဲ့သည္။ “

အဲ့ေတာ့ ဇရပ္ ဂ်ပိုးနဲ႔ စမ္းေခ်ာင္း ဘယ္ဟာျဖစ္ခ်င္သလဲ?”။ ေလာကႀကီးမွာ အသံုးမဝင္ဘဲ ကၽြန္ေတာ္ တို႔ေတြ ေသၾကမွာလားဗ်ာ။ လူတစ္ေယာက္ကို တန္ဖိုးတြက္တဲ့နည္းက အဲဒီလူ ေသလြန္ၿပီးတဲ့ေနာက္ အခ်ိန္ကာလ ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာထိ တသသလြမ္းေနသလဲ၊ အဲဒီလူတစ္ေယာက္ ေသလြန္ၿပီးတဲ့ေနာက္ အခ်ိန္ကာလ ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာထိ သူ႔အေၾကာင္း အေကာင္းေတြေျပာေနသလဲဆိုတာ အဲဒီလူရဲ႕ေကာင္းျမတ္တဲ့ တန္ဖိုးျဖစ္တယ္။

အဲဒီလူတစ္ေယာက္ ေသလြန္ၿပီးတဲ့ေနာက္ အခ်ိန္ကာလ ဘယ္ေလာက္ ၾကာၾကာထိ ေမ့မရေအာင္ နာက်ည္းေနသလဲဆိုတာ အဲဒီလူေတြ၊ ဇရပ္ဂ်ပိုးေတြရဲ႕ တန္ဖိုးျဖစ္ေနမယ္” ဆိုတာကို ေျပာၾကားရင္း နိဂံုးခ်ဳပ္သြားခဲ့ပါသည္။ ဆရာဦးဘုန္း(ဓာတု)၏ ေဟာေျပာမႈ (၂) နာရီအခ်ိန္သည္ ကၽြန္မတို႔၏ နာေရးကူညီမႈအသင္း(ရန္ကုန္)ႏွင့္ အမ်ားျပည္သူ၊ လူႀကီး/ငယ္မ်ားအား အသိပညာ ခြန္အားမ်ား ျဖည့္တင္းေပးခဲ့ပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ဆရာဦးဘုန္း (ဓာတု)အား နာေရးကူညီမႈအသင္း(ရန္ကုန္)ႏွင့္တကြ အလွဴ႐ွင္ မ်ား၊ ျပည္သူ လူထုမ်ားမွ ေက်းဇူးအထူးတင္႐ိွ ေၾကာင္း ေျပာၾကားအပ္ပါသည္။ 

 နာေရးကူညီမႈအသင္း(ရန္ကုန္)မွ အမ်ားျပည္သူ စာေပခ်စ္သူမ်ားအတြက္ ဆရာ၏ “ဇရပ္ ဂ်ပိုး” ေခါင္းစဥ္ ျဖင့္ ေဟာေျပာခ်က္မ်ားအား ဗဟုသုတ၊ အသိပညာမ်ားကို ကိုယ္တိုင္ တက္ေရာက္ သိ႐ိွသလို ရ႐ိွခံစားရေစရန္ ရည္႐ြယ္၍ ေရသားေဖာ္ျပလိုက္ရပါသည္။

ကိုယ့္အ႐ွက္ကို … ကိုယ္ျပန္စား
ကိုယ့္အသက္ကို … ကိုယ္ျပန္စား
အေကာင္ႀကီးက … ဖီးလို႔ထြား
ဟားးးးးး…. သူတို႔ လူမွ ဟုတ္ရဲ႕လား…? ။
ကိုယ့္သိကၡာကို … ကိုယ္ဖဲ့စား
ကိုယ့္လိပ္ျပာကို … ကိုယ္ဖဲ့စား
အေကာင္ႀကီးက … ဖီးလို႔ထြား
ဟားးးးးး…. သူတို႔ လူမွ ဟုတ္ရဲ႕လား…? ။
ကိုယ့္ဦးေႏွာက္ကို … ကိုယ္ထုတ္စား
ကိုယ့္ႏွလံုးသားကို … ကိုယ္ထုတ္စား
အေကာင္ႀကီးက … ဖီးလို႔ထြား
ဟင္းးးးးး….သူတို႔ တေတြ လူမွဟုတ္ရဲ႕လား …? ။

လူမဟုတ္တဲ့ ဇရပ္ ဂ်ပိုးမ်ား ေနရာတကာအႏွံအျပား ဟိုမွာ ဒီမွာ ၾကည့္ပါလား သူတို႔ပိုင္ဆိုင္မႈေတြက အ…လ…ကား…။ (ဆရာတင္မိုး) (နာေရးကူညီမႈအသင္း(ရန္ကုန္)၏ ဥကၠဌ ဦးေက်ာ္သူသည္ (မႏၲေလး၊ မူဆယ္၊ လား႐ိႈး၊ ေက်ာက္မဲ၊ သီေပါ၊ ေ႐ႊဘို) အစ႐ွိသည့္ ၿမိဳ႕မ်ားသို႔ လူမႈေရးေဟာေျပာပြဲမ်ား လိုက္လံေဟာေျပာေနသည့္အတြက္ ဆရာ ဦးဘုန္း(ဓါတု)၏ စာေပ ေဟာေျပာပြဲသို႔ မတတ္ေရာက္ႏိုင္ခဲ့ပါ။)

Ref: http://www.ffssyangon.org/index.php?option=com_content&view=article&id=414%3A2013-03-23-06-41-50&catid=48%3A2012-01-10-03-46-14&Itemid=127&lang=en 

No comments: